? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 21, 2008

Tanding 5 penjuru?

Oleh Zulkiflee Bakar dan Nor Aziah Jaafar
KUALA LUMPUR 20 Dis. – Pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu yang akan berlangsung pada 17 Januari ini dijangka menyaksikan pertarungan lima penjuru.
Selain bakal menemukan dua musuh tradisi iaitu Barisan Nasional (BN) dan Pas, pilihan raya berkenaan juga diramal akan turut disertai oleh dua calon Bebas dan seorang calon dari Angkatan Keadilan Insan Malaysia (AKIM).
Hari ini di Kuala Terengganu, Timbalan Menteri Dalam Negeri, Senator Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh diumumkan sebagai calon BN.
Pengumuman mengenai pemilihan Wan Ahmad Farid yang juga Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu itu dilakukan oleh Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam satu majlis khas di perkarangan kediaman rasmi Menteri Besar, Seri Iman.
Pas pula dijangka mengumumkan calonnya esok. Mingguan Malaysia difahamkan selain Mohamad Sabu, tiga nama turut dihantar kepada kepimpinan Pas pusat untuk dipertimbangkan

1 comments:

lagenda said...

semoga BN memperolehi kemenangan yang besar