? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 15, 2009

MEMANG PATUT PUN KENA HALAU


DASAR KERAS KEPALA


Depa-depa ni memang syok dok kena halau.Boleh la cuti 2 hari tak payah mai sidang dewan.Dasar jenis pembangkang-pembangkang juga la.Syok juga jadi pembangkang ni apa tak payah buat bangkang ja pas tu rehat dapat gaji.Jenis keras kepala macam ni la baru ari ni angkat sumpah lepas tu boleh buat kurang ajar dalam dewan .Cukup-cukuplah Nizar oii buat hal dalam di Dewan Undangan Negeri Perak janganlah dok bawa ke Parlimen pula.Banyak hal yang lebih penting lagi untuk kepentingan rakyat yang hendak dibincangkan bukan nak tengok hang dok buat problem saja.Lepas dua hari ni buat hal lagi dapat cuti lagi.Macam tu ja la kerja pembangkang.Macam mana la hempa ni nak memerintah Malaysia asyik buat hal ja.Kepada Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia tahniah atas ketegasan tuan speaker dan jangan bagi muka kepada puak-puak ni.

6 comments:

Senjaliza said...

Nizar salah orang. Dia ingat Pandikar Amin itu Sivakumar. Pandikar itu seorang peguam yang amat disegani semasa beliau aktif dalam aktiviti Guaman-Peguamcara dan Peguambela. Kerana membiarkan dirinya diperalat dan diperkotak katikkan maka Nizal sanggup menggadai maruah bangsa. Siapa nak bela nasib pengundi Bulit Gantang yang memilihnya. Bila Nizar masuk DAP?

lagenda said...

Betul tu senjaliza dia salah orang la tu ingat parlimen tu dia yang punya la boleh buat apa saja yang dia suka.......

tempursakti said...

itulah jadinya bila beruk dipilih jadi YB,bukan terkinja atas dan bawah pokok saja,dimana-mana pun akan terkinja-kinja...nizar ni dah jadi melayu yang lupa asal usul dah...dia hanya inginkan kuasa saja.....dia dah lupa yang Allah Taala yang berkuasa,tengoklah cara dan gaya dia..ada ka gaya yang dibawa oleh dia gaya seorang pemimpin Islam?....dia boleh ikut perangai ngoh dengan ngeh DAP...Mahfuz pun tumpang sekaki...pemimpin Islam ka tu?....

Pak Pelandok said...

hebatla catatan kali ni.....
camtu la kembangkan ide..... teruskan.......

Wajah penjual bangsa memang camtu........
sombong........sinis dan bongkak.........
Memang tak layak jadi pemimpin pun.....

Saya Rakyat Malaysia said...

nizar memang dasar munafik. di dalam dewan pakai lilit kepala. sudah di luar, masa pc dibuka pula lilit kepala. bermuka-muka. sengaja cari pasal.

lagenda said...

Memang saya sokong penuh kepada Senjaliza,Tempursakti,Pak Pelanduk dan Saya rakyat Malaysia atas komen yang diberikan .Memang jenis puak-puak ni pandai berlakon ikut mentor dia juga Anwar Ibrahim.

Kepada Pak Pelandok serba sedikit ilmu ni menuntut dari Pak Pelandok jugak masa kat Bukit Lembu , Sungkap Para ,hari tu.