? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, June 11, 2009

Sapa-sapa jumpa Proton Tiara Putih ni hubungi Polis Terdekat Sat

KLANG: Seorang surirumah ditemui mati dengan kesan kelar di leher dan luka di beberapa anggota badan, dipercayai ditikam suaminya dalam satu pertengkaran di rumah mereka di Taman Sri Andalas, pagi tadi. Dalam kejadian jam 9.40 pagi itu, dua anak perempuan pasangan berkenaan berumur 23 dan 14 tahun turut cedera dan dirawat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR). Polis sedang memburu suspek berusia 54 tahun itu yang turut melarikan tiga lagi anak mereka dengan menaiki Proton Tiara putih dengan nombor pendaftaran WGT 8569.

Sumber Berita Harian online


Tak berperikemanusiaan langsung.Laki jenis apa la dia ni sanggup membunuh bini dan mencederakan anak dia .Orang yang tidak waras sajalah yang sanggup buat macam ni.......Sapa-sapa yang terjumpa Proton Tiara Putih ni hubungilah balai Polis yang terdekat sat ye.........

0 comments: