? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 12, 2009

DAP,HINA SULTAN HINA ISLAM


Sejak mutaakhir ini banyak kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan oleh parti Pembangkang khususnya DAP yang sudah terang dan jelas menghina islam dan juga sultan.Oleh itu saya menyokong penuh usaha PM untuk mengarahkan siasatan dijalankan ke atas kenyataan 2 yang menghina islam .Tindakan tegas patut diambil kepada mana-mana pihak yang cuba untuk mengugat kesucian islam.Mana dia puak-puak yang dok kata membela islam mana dia parti PAS menyorok dok tang mana takut kat DAP ka.Kes arak di Selangor pun hempa tak boleh nak selesaikan tunduk juga kat DAP yang ni pun tak kan hempa nak tunduk sama.Samalah juga di Perak dok jadi Boneka DAP macam tu ja la hempa sampai begitu biadap sekali Ketua Pemuda Kebangsaan Parti DAPSY, Loke "The Pig" Siew Fook Fuck yang menggunakan nama pena "The Might Of Pen" di dalam blognya mengatakan dengan bangganya menghina DYMM Sultan Perak (yang dituduhnya sebagai nyanyok) dan DYTM Raja Muda Perak yang dikatakan menanti untuk menjadi ahli neraka. Sila lihat bukti kenyataan puak-puak biadap DAP ni di http://kerispusakamelayu.wordpress.com/ dan http://khairulryezal.blogspot.com. Kawan-kawan semua yang terbaca blog saya ini tolong beri sedikit komen kebiadapan DAP ini

1 comments:

Admin CCZ said...

sdra lagenda..kalau diISAkan sorang, akan muncul lagi sorang atau lebih dari DAP ni yang akan hina Islam..sebabnya Guru Besar dibiarkan terus memberi nasihat dan tunjuk ajar..