? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 15, 2009

GELABAH KE BANG AN-WAR



Azmin sudah disiasat: Anwar

SHAH ALAM: Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini mempertahankan Naib Presiden parti, Azmin Ali, yang didakwa terbabit dalam pembelian saham mencecah RM8 juta dengan dua individu lain seperti yang dibangkitkan pengerusi Yayasan Pembangunan Belia India Malaysia, SA Vickneswaran. Anwar berkata, siasatan berkenaan dakwaan itu telah dibuat pada 1998 di mana Azmin telah ditahan dan kemudian dibebaskan. "Azmin pun sudah mengeluarkan kenyataan menafikan dakwaan itu dan akan ambil tindakan. Kita kena bezakan antara fakta atau fitnah, saya tidak tengok dokumen itu tapi saya tahu sebab siasatan telah dibuat sejak awal dan tidak ada tindakan, bahkan dilepaskan," katanya.
Beliau berkata demikian pada sidang media selepas menyampaikan ucaptama pada konvensyen PKR Selangor yang dirasmikan oleh isterinya dan juga Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail, di sini hari ini. Mengenai pelantikan beliau sebagai penasihat ekonomi Selangor, Anwar berkata ia antara lain bertujuan membantu memperkukuhkan kedudukan pakatan pembangkang di negeri itu selain mempertahankan Selangor daripada dirampas semula oleh Barisan Nasional (BN). Selain itu, katanya, fokus utamanya ialah untuk membantu Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dalam beberapa isu yang wajar diberi perhatian seperti soal dana pertumbuhan ekonomi, pengurusan dan pelaburan di negeri itu.
"Kita juga akan fokuskan kepada beberapa isu lain juga seperti rangsangan ekonomi, beberapa isu yang masih dirundingkan dan percepatkan proses pelaksanaan projek yang tertakluk kepada peraturan dan syarat yang ketat. Apapun tujuan saya lebih banyak membantu kedudukan Menteri Besar untuk terus mantap," katanya. Jumaat lalu, Abdul Khalid mengumumkan pelantikan Anwar sebagai penasihat ekonomi kepada kerajaan negeri Selangor dengan elaun bulanan tetap RM1 pada sesi penggulungan perbahasan bajet negeri 2010. - Bernama


Bang Nuwar kita ni dah gelabah bewak bila mempertahankan orang kanan beliau iaitu Azmin mengenai pembelian saham RM 8 Juta.Kalau tak salah apa nak takut bang Nuwar biarlah siasatan dilakukan dulu barulah keluar kenyataan tak kan dah gelabah kot .Ni baru sikit pendedahan mungkin lepas ni ada lagi pendedahan demi pendedahan mengenai hang dengan orang-orang hang Bang nuwar oii.Satu lagi hang memberi amaran jangan sesiapa berani untuk merampas Selangor awat jadi lagu tu sapa nak merampas kita tunggu sajalah PRU13 Selangor akan kembali ke tangan BN tunggu dan lihat ja la jangan dok gelabah......

4 comments:

Admin CCZ said...

salam lagenda..halakan pena kita kepada mangkuk ayun ni pulak!!Cakap memang terror tapi bila masuk mahkamah nanti kita tengok wan azizah dengan bung nuar nak senyum macam mana pulak..

Ashley Ahmed said...

Salam,

gelabah la tu.

YANG GAMBI said...

Salam bro,

Ala..... apa nak heran dengan si peliwat ni.... cakap berdegar-degar, ekor penuh tahi.....

lagenda said...

CCZ- Thank kerana tidak jemu2 memberikan komen ,Mangkok Tingkat ni memang kita kena tentang habis-habisan,

JUNAH - Thank,Memang dia tengah dok gelabah dah la ni pun sampai pru 13

YANG GAMBI - Thank juga kerana tidak jemu-jemu memberikan komen di blog saya