? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 3, 2009

HATI-HATI CERUN RUNTUH



Dua buah jengkaut sedang menjalankan kerja-kerja pembersihan selepas berlaku tanah runtuh di KM 12 Jalan Ipoh menghala ke Templer Park dan Selayang Height, Kuala Lumpur pagi ini. Gambar NOOR ASREKUZAIREY SALIM
Jalan Rawang-KL dibuka untuk kenderaan ringan
03/11/2009 3:40pm
RAWANG 3 Nov.— Jalan Rawang ke Kuala Lumpur yang ditutup akibat cerun runtuh awal pagi tadi telah dibuka semula kepada kenderaan ringan pada pukul 11 pagi tadi dengan melalui Jalan Selayang Height.
Deputi Supritenden Mohd. Asri Md. Akhir dari Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak berkata, bagaimanapun jalan itu hanya dibuka sehala manakala jalan dari Kuala Lumpur ke Rawang masih ditutup untuk semua kenderaan.
Beliau berkata, kerja pembersihan runtuhan tanah masih dijalankan oleh Jabatan Kerja Raya dan Jabatan Bomba dan Penyelamat.
Kejadian pukul 2.45 pagi tadi menyebabkan jalan persekutuan di KM12 Jalan Rawang-Selayang di Bukit Kanching ditutup kepada semua lalu lintas.
Cerun yang runtuh itu menyebabkan laluan kedua-dua arah Jalan Rawang-Selayang dipenuhi tanah dan lebih 80,000 pengguna tidak dapat melalui jalan itu yang ditutup sejak pukul 4.45 pagi. - Bernama

0 comments: