? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 6, 2009

INSYALLAH AKAN ADA LAGI WAKIL RAKYAT BEBAS DI KEDAH ?

BN alu-alukan wakil rakyat Bebas

ALOR SETAR - UMNO dan Barisan Nasional (BN) sentiasa mengalu-alukan sekiranya masih terdapat wakil rakyat Bebas yang mahu menyokong ataupun menjalinkan kerjasama dengan parti tersebut dalam menyelesaikan masalah rakyat. Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata, UMNO mahupun BN sentiasa menerima sesiapa sahaja untuk menjadi ahli dan penyokong namun biarlah penyertaan itu dibuat atas keikhlasan diri tanpa ada sebarang paksaan. Menurutnya, BN tidak pernah memaksa ataupun membeli mana-mana individu untuk menyokong mereka dan penyertaan itu boleh dibuat pada bila-bila masa. “Jika dilihat Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lunas, Mohd Radzhi Salleh daripada Bebas, dia sendiri datang kepada kami menyatakan hasratnya untuk menjadi penyokong BN walaupun dia daripada parti Bebas. “Kami pun tidak pernah ada apa-apa masalah untuk membantu dia menyelesaikan masalah rakyat di kawasan Lunas kerana ini juga tanggungjawab bersama iaitu membantu rakyat yang bermasalah,” katanya ketika diminta mengulas kenyataan wakil rakyat Bebas Mohd Radzhi yang mengatakan sejak beliau menjadi penyokong BN, banyak janjinya kepada rakyat dapat ditebus. Ahmad Bashah berkata, sewaktu mula-mula Mohd Radzhi mahu menjadi penyokong BN, semua ahli bersedia menerima kehadiran beliau dan sehingga kini BN sendiri tidak mempunyai sebarang masalah dalam memberikan bantuan di kawasan berkenaan. Beliau berkata, sekiranya wakil rakyat Bebas mengatakan bahawa BN dan UMNO adalah sebuah parti untuk membantu rakyat maka ia sudah terbukti apabila Mohd Radzhi sendiri mengakuinya.

Dipetik dari akhbar : Sinar Harian

Semasa dia berada bersama-sama Pakatan Rakyat dia menghadapi banyak masalah dan sekarang masalah beliau banyak yang sudah selesai dengan menyokong BN.Sudah terbukti bahawa BN sahajalah yang mampu menyelesaikan masalah dan membela rakyat.Nak harapkan Pakatan Rakyat jangan haraplah rakyat boleh hidup senang.Oleh itu jika ada lagi wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat yang mahu meninggalkan Pakatan Rakyat dan menyokong BN di alu-alukanlah yer.Kepada BN pula lipatgandakanlah lagi usaha untuk memenangi hati rakyat supaya terus menyokong BN pada PRU13 nanti jangan dok harap wakil-wakil rakyat parti lain nak lompat parti saja...........

2 comments:

Admin CCZ said...

No komen..ccz dah banyak kali menulis tentang lompat parti dan keluar parti ni. UMNO kan baik. Buat jahat dibalas baik, buat baik dibalas baik..

Anonymous said...

SLM BRO..LBEY BAIK DIORANG SEDAR SEDARI AWAL SEBELUM TERSESAT JLN LG JAUH MCM SI AJIS TUA KUTOK TU HUHUHU