? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 1, 2010

Piliharaya Kecil D.U.N Kota Seputeh Bila-Bila Masa ?


"SELAMAT MENGUNDI"
Bila-bila masa sahaja akan diadakan Pilihanraya Kecil DUN Kota Seputeh.Ini bergantung dengan keputusan Mahkamah Rayuan .Nampak gayanya ini Pilihanraya Kecil yang kedua berlaku di negeri Kedah dan sudah tentu pertandingan ini bertambah sengit dengan kedua-dua parti untuk memenangi kawasan ini.Jika dilihat samaada PAS dan UMNO kedua-dua parti ini telahpun mula bergerak dan mengatur berbagai program di DUN ni dalam usaha untuk menawan hati rakyat.Sekarang juga tibalah masanya untuk Blogger-blogger samada PRO UMNO dan PRO PAS untuk berperang dialam cyber bagi memenangi Parti masing-masing.Apapun sama-samalah kita semua bersabar bagi menunggu keputusan Mahkamah Rayuan samada berlaku atau tidak PR Kecil ini.Jika Berlaku diucapkan selamat mengundi kepada penduduk-penduduk DUN Kota Seputeh dan pilihan ditangan anda.Kepada Blogger-blogger sekelian selamat berperang di alam Cyber.............
Mahkamah rayuan penentu kedudukan ADUN Kota Siputeh

JITRA 1 Feb. - Persoalan sama ada Ketua Umno Bahagian Jerlun Datuk Abu Hassan Sarip kekal sebagai wakil rakyat atau terpaksa mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh dijangka diketahui dalam tempoh terdekat ini.
Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata, Mahkamah Rayuan akan membuat keputusan bagi menyelesaikan kemelut mengenai status kerusi DUN Kota Siputeh itu sama ada ia dikekalkan kepada wakil rakyat Barisan Nasional (BN) atau terpaksa memberi laluan kepada pilihan raya kecil.
“Kita sedang menunggu keputusan Mahkamah Rayuan ini setelah panel hakim meneliti laporan bertulis penghakiman oleh Hakim Mahkamah Tinggi,” kata beliau ketika dihubungi Bernama. - Bernama

2 comments:

Admin CCZ said...

Nampaknya memang akan ada PRK..agak-agaknyalah..tapi nisbah 99% ya..

Anonymous said...

budak kerpan...
selamat berperang poster ...calon umno mesti dari orang tempatan dan dekat dengan orang kampung.
Cikgu Hamid calon terbaik...kami sokong penuh