? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 23, 2010

Wanita Kuasai Sektor Awam,Apa pendapat Anda ?


Memang ada Pro dan Kontra tentang isu wanita kuasai sektor awam dan sebagai pembuat Dasar Kerajaan.CUEPACS ada alasan tersendiri begitu juga dengan Menteri yang bertangungjawab terhadap hal ehwal wanita.Apa-apa pun terserah kepada kebijaksanaan kerajaan untuk menetukan peranan wanita dalam pentadbiran kerajaan.

KUALA LUMPUR: Cuepacs semalam meluahkan kebimbangan berikutan penguasaan penjawat wanita dalam perkhidmatan awam semakin meningkat sekarang. Setiausaha Agungnya, Ahmad Shah Mohd Zin, berkata trend masa kini menunjukkan semakin ramai wanita dilantik memegang jawatan sebagai pembuat keputusan dan situasi itu mempunyai implikasi jangka panjang dalam aspek kemajuan dan pertumbuhan negara. Contohnya, kata beliau kepada Bernama, hampir tiga perempat daripada jawatan baru dalam perkhidmatan pegawai tadbir dan diplomatik (PTD) diisi oleh wanita. Baca selanjutnya di :http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Tuesday/BeritaUtama/20100223023600/Article


1 comments:

Admin CCZ said...

Adalah lebih baik kalau naikkan isu PTD-PTD yang ternyata semakin menyebabkan sektor awam memualkan!!!