? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 30, 2010

Din Beramboi Tenat ,Doakan Beliau Cepat Sembuh

Din dikatakan telah terkena virus rats pee atau virus kencing tikus yang merbahaya semasa penggambaran beberapa hari lalu.
PETALING JAYA: Pelawak dan penyampai radio ERA FM, Din Beramboi dimasukkan ke Hospital Selayang semalam dan keadaannya dilaporkan kritikal.
Bagaimanapun, menurut jurucakap Airtime Management Programme (AMP), pihaknya masih belum dapat mengesahkan punca sebenar penyampai itu dikejarkan ke hospital.
"Kita akan memberitahu pihak media jika ada apa-apa perkembangan mengenai Din.
"Sama-sama kita doakan supaya beliau kembali sihat," katanya kepada mStar Online di sini hari ini.
Sementara itu beberapa rakan DJ turut mengesahkan yang mereka juga menerima berita mengenai keadaan Din Beramboi.
Mereka menyatakan rasa terkejut dan sedih.
DJ Suria FM, Lin melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) kepada mStar Online menyatakan bahawa mereka semua berhasrat untuk menziarahi Din Beramboi di hospital esok.
Dalam pada itu, beberapa rakan rapat Din Beramboi yang enggan nama mereka disebut memberitahu, Din telah terkena virus rats pee atau virus kencing tikus yang merbahaya.
Masih tidak diketahui bagaimana Din boleh terkena jangkitan virus tersebut tetapi ada yang mengesyaki dia terkena jangkitan itu ketika membuat pengambaran beberapa hari lalu.
Sama-samalah kita doakan semoga Din Beramboi cepat sembuh dan kembali semula ke persada seni untuk menghiburkan orang..........

4 comments:

Amna Nasuha said...

moga cepat sembuh...

~ yus ~ said...

owh.. pak din sakit ek? semoga beliau cepat sembuh. aminnn..

boleh la menceriakan rakyat malaysia lagi dgn lawak Spontan dia. ehehhehehhe.. :)

Encik Mimpi said...

same2 doakan beliau!

Anonymous said...

semoga beliau cepat sembuh