? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 10, 2010

Gerakan Gesa UMNO BN Tidak Terima Zulkifli Nordin


GEORGETOWN: Gerakan Pulau Pinang menggesa kepimpinan Umno dan Barisan Nasional (BN) tidak menerima Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin yang disingkirkan daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabtu lalu, sebagai anggotanya. Pengerusi Gerakan negeri, Datuk Dr Teng Hock Nan, berkata Zulkifli yang kini menjadi Ahli Parlimen Bebas, dilihat sebagai seorang pelampau agama dan racis. "Beliau disingkirkan oleh PKR kerana tidak bersedia menerima kepelbagaian bangsa.
"Menerima beliau masuk Umno dan BN tidak akan mencerminkan BN sebagai sebuah parti campuran pelbagai bangsa yang sederhana berkhidmat bagi kepentingan semua rakyat Malaysia," katanya dalam kenyataan di sini hari ini. Dr Teng, yang juga Naib Presiden Gerakan, berkata Zulkifli telah mengetuai satu bantahan yang sangat bising untuk mengganggu Forum Masuk Islam Majlis Peguam di sini pada 9 Ogos, 2008. Beliau berkata Gerakan agak "cemas" dengan kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bahawa pintu Umno "sentiasa terbuka" kepada sesiapa yang ingin menjadi anggotanya termasuk Zulkifli.
Dr Teng berkata BN pada amnya dan khasnya Umno janganlah menerima pelampau agama dan perkauman dalam kumpulannya. - Bernama


Lawan tokey nampak Gerakan ni belum apa-apa dah nak bantah tentang kenyataan Tan Sri Muhyiddin UMNO sedia siapa saja untuk meyertai UMNO termasuk Zulkifli.Tak kan melatah kot Gerakan kukuhkan dulu parti tu untuk menambat hati kaum cina supaya menyokong BN kembali tak usahlah dok kalut hal UMNO nak ambil sapa pun .GERAKAN-GERAKAN TAK GERAK TAK MAKAN................

1 comments:

Admin CCZ said...

nak uji jer tu..kalau UMNO kata ok, oklah..