? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 10, 2011

Mark Zuckerberg Umum Akan Menutup Facebook







Palo Alto, CA-Mark Zuckerberg mengumumkan bahawa Facebook akan ditutup pada bulan Mac. Menguruskan Facebook menjadi terlalu tekanan sekarang.

"Facebook didapati telah berada di luar kawalan," kata Zuckerberg dalam sidang akhbar di luar pejabatnya Palo Alto, "tekanan menguruskan syarikat ini telah menghancurkan hidupku. Aku harus mengakhiri semua kegilaan ini. "

Zuckerberg menjelaskan mulai 15 Mac, pengguna tidak akan dapat lagi mengakses account Facebook.

"Setelah 15 Mac kata Avrat Humarthi, Naib Presiden Teknik di Facebook. " jika anda ingin melihat gambar anda lagi, saya cadangkan anda mengambil dari internet."

Zuckerberg mengatakan bahawa keputusan untuk menutup memang sukar, tapi dia tidak terfikir orang akan marah.

"Secara peribadi ia bukan masalah yang besar," katanya dalam sebuah wawancara. "Dan jujur, saya fikir itu akan menjadi lebih baik. Tanpa Facebook, orang akan terus pergi bersemuka dengan teman-teman . "Itu dirasakan lebih baik."

Beberapa pengguna mungkin akan marah setelah mendengar berita yang mengejutkan ini.

"Apa yang saya lakukan tanpa Facebook?" Kata Denise Bradshaw, seorang pelajar SMA dari Indiana. "Hidup saya berputar di sekitar itu. sekurang-kurangnya 10 jam sehari hanya bermain Facebook. Sekarang akan ada lebih masa untuk saya berada di persekitaran yang sebenarnya? "

Pastinya keluarga akan lebih gembira dengan penguguman penutupan ini..

"Satu mimpi buruk akan berakhir," kata Jon Guttari, bapa tunggal dari Detroit. "Sekarang anak remaja saya tidak akan mengadap skrin computer sepanjang hari. Mungkin saya akan ada lebih masa untuk berkomunikasi dengannya. "

Facebook ketika ini merupakan salah satu perniagaaan yang terkaya di dunia, dianggarkan bernilai sekitar 7,9 bilion.

Namun Zuckerberg berkata ia akan tetap dengan keputusannya.

"Saya tidak kisah tentang wang," kata Zuckerberg. "Saya hanya ingin kehidupan lamaku kembali."

Pengguna bolehlah memadam semua maklumat peribadi mereka dari laman web sebelum 15 Mac. Setelah tarikh itu, semua foto, nota, link, dan video akan secara kekal terpadam.

Sumber :weeklyworldnews.com

0 comments: