? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 20, 2011

Barisan Nasional Telah Bersedia Untuk Menawan Kembali Negeri Kedah





UMNO Kedah buat rombakan kecil struktur pentadbiran


ALOR SETAR: Badan Perhubungan UMNO Kedah membuat rombakan kecil terhadap struktur pentadbirannya yang menyaksikan dua timbalan ketua bahagian dilantik masing-masing sebagai setiausaha dan bendahari.

Pada satu mesyuarat malam tadi yang berakhir awal pagi ini, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Jerlun Datuk Othman Aziz, yang sebelum ini Setiausaha Kerja UMNO Negeri dilantik sebagai setiausaha perhubungan yang baru menggantikan Datuk Nawawi Ahmad. Timbalan Ketua UMNO Bahagian Padang Terap Datuk Ghazali Ibrahim pula dilantik sebagai bendahari menggantikan Datuk Mukhriz Mahathir yang dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri sejak awal tahun ini. Jawatan Ketua Penerangan kekal dipegang oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah, berkata pelantikan dua timbalan ketua bahagian mengisi jawatan setiausaha dan bendahari berbanding tradisi melantik daripada kalangan ketua bahagian sebelum ini adalah kerana beliau mahu ketua bahagian menumpukan kepada bahagian masing-masing bagi menghadapi pilihan raya.

"Saya dah bincang dengan ibu pejabat dan Presiden (Datuk Seri Najib Razak) dan saya ambil pandangan mereka, maka saya buat keputusan ini. Saya nak ketua-ketua bahagian beri 100 peratus perhatian kepada bahagian masing-masing.

"Semua 14 bahagian (ada 15 bahagian di Kedah dengan Ahmad Bashah Ketua Bahagian Alor Setar) akan beri tumpuan kepada jentera masing-masing. Datuk Nawawi sendiri merasakan sukar untuk beliau bergerak dan menumpukan kepada tugas UMNO negeri dan bahagian Langkawi.
Ini menyebabkan kurang tumpuan kepada Langkawi," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat itu.

Beliau berkata, bagi setiausaha kerja yang baru, pelantikan akan diisi secepat mungkin yang mana jawatan itu akan diisi oleh individu yang bekerja secara sepenuh masa.

Ahmad Bashah berkata, UMNO negeri juga mewujudkan sebuah jawatankuasa pilihan raya yang dipengerusikan beliau sendiri dan ketua-ketua bahagian serta ketua-ketua sayap akan mengetuai jawatankuasa tertentu.

Senarai Pengerusi Jawatankuasa Pilihan Raya UMNO Kedah

IT
Norasimah Md Nowar (Ketua Puteri UMNO Kedah)

Jalinan Rakyat
Datuk Maznah Abdul Hamid (Ketua Wanita UMNO Kedah)

Poster/Gerak Kempen
Badrolhisham Hashim (Ketua Pemuda UMNO Kedah)

Daftar Pemilih
Tajuddin Abdullah (Ketua Bahagian Sik)

Pengundi Luar
Datuk Ahmad Lebai Sudin (Ketua Bahagian Pokok Sena)

Agensi dan NGO
Datuk Seri Mahdzir Khalid (Ketua Bahagian Padang Terap)

Sistem Blog
Datuk Nawawi Ahmad (Ketua Bahagian Langkawi)

Kursus dan Latihan
Ali Yahaya (Ketua Bahagian Sungai Petani)

Pembangunan
Datuk Johari Baharum (Ketua Bahagian Kubang Pasu)

Kebajikan
Datuk Abdul Azeez Rahim (Ketua Bahagian Baling)

Keselamatan
Datuk Mohd Shuhaimi Abdullah (Ketua Bahagian Jerai)

Polling/Counting Agent
Datuk Mohd Rozai Shafian (Ketua Bahagian Pendang)

Pengangkutan
Datuk Tajul Urus Mat Zain (Ketua Bahagian Merbok)

Makanan
Abd Rahman Mahammud (Ketua Bahagian Padang Serai)

Barong/Pondok Panas
Datuk Abu Hasan Sarif (Ketua Bahagian Jerlun)

Isu/Risikan
Datuk Latt Shariman Abdullah (Ketua Bahagian Kuala Kedah)

Tugas-tugas Khas
Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir (Ketua Bahagian Kulim/Bandar Baharu) - BERNAMA



Alhamdulilah nampak gayanya UMNO Kedah telah bersedia untuk menawan kembali Negeri Kedah dari Pakatan Rakyat.Kami sebagai rakyat mendoakan Kedah akan kembali ke Barisan Nasional dan diharap juga dengan tertubuhnya Jawatankuasa Pilihanraya ini dapat melakukan gerak gempur untuk menawan semula hati pengundi-pengundi terutama sekali pengundi-pengundi muda .Kepada yang dilantik dan diamanahkan untuk melakukan kerja-kerja Pilihanrya lakukanlah dengan sebaik mungkin jangalah gah sahaja kepada jawatan tetapi kerja untuk Parti tidak dilakukan .BN Menang Kedah Senang ...............

1 comments:

TARANTULA said...

BALING MACAMANA BRO, BOLEH MENANG KA ?....TENGOK SAMA KUALA KETIL