? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 17, 2009

GoBALAKRISHNAN KENA LONDEH KESIAN....KESIAN.........

Inilah sikap pembangkang suka membuat provokasi dan mencari publisiti murahan.Propaganda mereka jika dilihat memang akan menimbulkan kemarahan rakyat.Contoh yang berlaku pada hari ini apabila Gobalakrishnan membuat kacau dan provokasi pada penamaan calon DUN Permatang Pasir hingga menyebabkan pihak polis campur tangan.Sama lah juga macam seorang pembantu Ronie Liu hari tu yang menyatakan dia dikasari oleh Pegawai SPRM ini semua contoh-contoh untuk menarik minat rakyat dan mengundang simpati rakyat.Berbalik kepada kes GoBALA ni dia ni memang dok tau dah jenis tak kira menatang apa.Tahniah la kepada pihak Polis kerana dapat menangkap Si GoBALA ni kalau tak tangkap dia boleh mencetuskan pergaduhan yang dahsyat antara kedua-dua parti yang bertanding.Dok bertahan tak mau kena tahan sampai seluar terlondeh nampak seluar dalam.Memang jenis tak tau malu betoi dia ni kalau dia ikut elok-elok tak lah kena londeh seluar macam tu .Kita semua kena ingat dua parti melayu bertanding yang dia dok pi mai buat provokasi buat apa macam batu api nak bagi melayu bergaduh,nak bagi melayu berpecah,inilah agenda mereka ,Agenda D.S.A.I sebenarnya dia yang hantar GoBALA ni .Walau apa pun yang polis buat kita semua harus menyokong pihak berkuasa janganlah dok menyokong GoBALA yang suka membuat huru-hara ini.....................

4 comments:

CCZ said...

Kan bagus salah seorang yang bertungkus lumus mengawal dan memegang Gobala yang sedang naik angin tarik buang seluar dalam tu biar terlondeh semua. Bukan apa? Kalau ditanya balik, Gobala sendiri yang buat sebab nak bagi semua orang terkejut dan lepaskan dia saat seluar tertanggal!

lagenda said...

Sokong CCZ minta polis londeh terus baru syok biaq pi kat dia la malu pun lagi pun memang dia akan tuduh polis juga akhirnya.......

Bicara Luncai said...

Gobala tu...patut dibantai saja tak perut tu baru dia tahu..nak tunjuk samseng konon

Ekeng A/L Etong said...

Depa londeh seluaq, nak tenguk teloq dia besaq mana, Pasai Hinu ni berani tak tentu kalu, macam anjing dok hambat bewak. Bila depa tenguk, teloq dia kecik sangat, sama besaq dengan teloq cicak saja. Hitam berkilat pulak tu!