? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 25, 2010

Gambar-gambar Ahli Parlimen DAP beri bantuan didalam Surau apa komen anda



Yang jelas dia ni tak suci dan boleh pula masuk ke dalam surau dan tidak menghormati kesucian rumah ibadah orang islam .Selepas doakan Lim Guan Eng dalam doa Kutbah Jumaat yang ni pula masuk sesuka hati ja dalam rumah ibadat orang islam dengan tiada halangan atau tegahan oleh Jawatankuasa Surau .Tak dak tempat kat luar ka selain dari dalam Surau yang nak buat majlis tu kita tunggu la apa yang PAS akan komen tapi mesti depa komen yang depa tak salah punya la tunggu ja la.Nak tengok lain gambar sila ke http://www.wretch.cc/blog/teonieching

8 comments:

Jeffry said...

BIASA LA BRO..BULAN POSE NI RAMAI MANUSIA TAK KIRA AGAMA SELAM KE KAFIR KE BEREBUT2 NK MINTAK SYAFAAT DGN WALLY SLIPOR! KEHKEHKEH >|D

xenom said...

hmmm, how come u ckp dia x suci? hmm, islam mmg xbagi bukan islam masuk tempat ibadat ke? islam mmg ada tempat ibadat ke, bukan kah dunia ini dijadikan kita untuk jadi tempat bersujud, hmmm, jadi dunia ni tempat ibadat bagi muslim la kan? so non-muslim xde hak la nak hidup and jejak kaki kat dunia nih, sbb u ckp dey are so-call x suci? hmm, so islam equal tu facist la? musykil la, kasi explain la!

lagenda said...

Salam,

Jeffry-Demi keuntungan politik apa sahaja dibuat DAP semuanya betul..

XENOM-saya memang tak tahu dia suci atau pun tidak.Tetapi saya nak tanya dari segi hukum apa hukum orang yang memang sentiasa berhadas sebab tak pernah mandi hadas masuk dan berhenti di ruang solat masjid atau Surau ?Dan satu lagi hukum islam seseorang perempuan muslim yang berada dalam keadaan haid atau haid sudah kering, selagi dia tidak mandi wajib hukumnya haram memasuki dalam masjid atau surau.

Nak tanya dekat Xenom ni Adakah ahli parlimen Serdang mandi wajib setiap kali selepas selepas datang bulan ? atau pun dia jenis wanita yang tidak pernah datang bulan.

Dan tak salah dia nak berikan bantuan ka apa kat orang islam tetapi tak ada tempat lain ke selain dari dalam surau jika dia nak beri bantuan tu contohnya dekat luar surau tu ka

xenom said...

a big trololol!

"Dan satu lagi hukum islam seseorang perempuan muslim yang berada dalam keadaan haid atau haid sudah kering, selagi dia tidak mandi wajib hukumnya haram memasuki dalam masjid atau surau.."

Dalil please, jgn ckp kosong wahai encik Baling! Jgn ckp kosong macam IBRAHIM "GAMPANG" ALI! HEHEHEH!

PERIKSA INI KELUAR:

http://obefiend.blogspot.com/2010/09/obecomic-15-dear-perkasa.html

Anonymous said...

menda nih basic la...tak payah nak berdalil dalil..sekolah dulu dah belajar. nih mesti fail agama islam sekolah dulu.

gapodio said...

Xenom,

Orang nak akad nikah pun, kalau perempuan tu dalam keadaan berhadas besar kena tunggu kat luar masjid, takleh masuk dalam. Tu orang Islam sendiri bai bukan non-muslim. Islam memang tak pernah.

Zaman Nabi dulu memang nabi jemput non-muslim dengar apa yang dia nak dakwah TAPI derang masuk dok belakang dengar apa nabi cakap. Derang nak belajar islam. Bukannya dok saf depan sekali.
Zaman skang derang masuk dok depan pastu bagi ucapan kat orang islam,orang islam plak dengar je kat belakang.dah habis event bagi duit..

Nampak je macam sama, tapi berbeza bai..

Lagenda,

Aku pun budak Baling jugak...hehehe

Harakiri said...

BASIC? hahah, iyela yunk, basic!

Allah adalah satu, basic?
Allah wajib disembah basic?
Muhammad pesuruh Allah, basic?

xperlukan dalil kan untuk semua tu, patutla ramai org kata Islam ni agama khayalan, xperlu dalil, just BASIC!

LOLWUT!

Anonymous said...

kalau basic adakah undang-undang ini ciptaan manusia atau Allah.. Kalau undang-undang Allah mesti ada dalilnya.. kalau datang dari Nabi S.A.W mesti ada hadisnya..