? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 23, 2011

Tu Dia Lepas Pesta Kutip Duit Syiling ,Ni Kutip Beras Pula Dekat Lebuhraya


Gelagat orang ramai yang mengaut dan memunggah beras yang tumpah daripada sebuah treler yang terlibat dalam kemalangan di Kilometer 394.4 Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran Tanjung Malim semalam.




ORANG ramai dan penduduk kampung berhampiran tidak melepaskan peluang mengutip beras yang bertaburan di jalan raya selepas sebuah lori membawa muatan beras terbalik di Lebuh Raya Utara Selatan, berhampiran Tanjung Malim, 22 Feb. - Utusan
Tu dia selambanya dok kutip beras hari tu kutip syiling ni kutip beras lepas ni apa pula tak tau la.Tapi kejadian ini amat memalukan la bukan hak kita sepatutnya kita bantu mangsa kemalangan ni tak dok pi belasah beras lepas tu balik bagi makan keluraga pula kat rumah dah tak kenal erti haram dan halal. Berita Selanjutnya tengok kat bawah



KUALA KUBU BHARU - Jika bulan lepas ada pesta kutip duit syiling di Seremban, semalam pula ada pesta kaut beras di Kilometer 394.4 Lebuh Raya Utara-Selatan arah ke Selatan berhampiran Behrang-Tanjung Malim di sini.

Pesta kaut beras pada pukul 9.15 pagi itu berlaku apabila beratus-ratus kilogram beras daripada sebuah treler membawa muatan beras tumpah apabila kenderaan berat itu merempuh sebuah lori membawa muatan pasir.

Akibat perlanggaran itu juga, kelindan treler membawa beras maut manakala pemandunya cedera parah.

Mangsa yang terkorban Hanafi Mohd. Daud, 19, manakala mangsa yang cedera, Ahmad Rozlin Ahmad Murad, 22.

Muatan pasir dalam lori itu juga tumpah. Pemandu dan kelindan lori pasir itu tidak cedera.

Pemangku Ketua Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik Selangor, Supritendan Ismail Ibrahim berkata, sebelum kejadian itu, dua buah kenderaan itu dalam perjalanan dari utara menuju ke selatan untuk untuk menghantar muatan masing-masing.

Ikuti berita selanjutnya di Kosmo! hari ini.

3 comments:

intan.maisarah said...

haha.
lepas ni apa pula?
org kita kene belajar byk lagi tentang akhlak, agama .adab

CCZ said...

Buat malu betul lah..Bukan kira orang di timpa malapetaka ke tak? Yang penting duit dan perut dulu....Rakyat Malaysia peramah betull....

edy said...

tu la pasal...buat malu ja...
xde org lain pon...org kita jgk...
knp la ska sngt amek mcm tu...
siap blh snyum lg muka msuk paper aritu