? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 15, 2009

BN PUN MENANG DI MU


KEMENANGAN MORAL BN DI MANEK URAI

Terlebih dahulu ucapan tahniah kepada PAS kerana telah menang di Manek Urai dengan Majoriti 65 undi.Apa-apa pun adat pertandingan ada kalah dan menang walaupun majoriti satu undi pun tetap menang itu tidak dapat dinafikan lagi.Tahniah juga kepada BN kerana dapat mengurangkan majoriti kemenangan PAS yang depa dok cakap besaq boleh menang lagi banyak majoriti dari dulu.Hasilnya gelombang biru BN dapat juga menyaingi gelombang hijau PAS .Ini membuktikan BN dan UMNO tidak akan dikuburkan.Kepada PAS janga dok bangga sangat atas kemenangan dan kepada BN teruskanlah usaha untuk menambat hati rakyat walaupun kita tewas demi PRU 13 nanti.Jika janji-janji pada pilihanraya kali ini ditunaikan walaupun BN tewas rakyat akan tetap memberi kemenangan kepada BN pada PRU 13 nanti percayalah.Jangan mengaku kalah siap sedia dari sekarang untuk PRU 13 yang akan menjelang .Apa yang penting BN masih relevan untuk semua rakyat berbilang kaum dinegara kita.Sekali lagi tahniah kepada BN dan UMNO kerana berjaya mengurangkan majoriti PAS sekurang-kurangnya depa tak boleh cakap besaq .

3 comments:

Ekeng A/L Etong said...

PAS nak buat 'post mortem'.

Biasanya orang kalah yang akan buat 'post mortem'. Pasukan sepak takraw negara kalah teruk di Bangkok buat post mortem. Kalau Pak Cu Mael kalah lawan burung ketitir pun dia buat post mortem pasai selalu dok jadi juara.

Post mortem dibuat pasai nak cari punca kalah. Dalam PRK Manek Urai, UMNO yang kalah. Maka UMNO yang kena buat 'post mortem'.

Tapi PAS yang menang pun nak buat 'post mortem'. Ertinya PAS sebenarnya mengaku mereka kalah di PRK Manek Urai.

Macam mana pun PAS boleh senyum pasai menang tapi hati di dalam menangis pilu sebab undi merosot. UMNO juga boleh senyum pasai dapat kurangkan majoriti undi tapi hati di dalam menangis juga kerana patutnya BN boleh menang.

PAS dan UMNO boleh menyanyu lagu "senyum dalam tangisan"!

Admin CCZ said...

Hidup BN/UMNO!!!

lagenda said...

Terima Kasih kepada ekeng dan ccz atas komen ini dan saya bersetuju dengan ekeng atas pendapat itu sama-sama lah kita menyanyikan lagu "Senyum Dalam Tangisan".........