? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 19, 2009

BIADAP KURANG AJAQ ITULAH NAMEWEE.......

















Namewee cipta klip video kontroversi terbaru
KUALA LUMPUR 18 Nov. - Kira-kira setahun lalu, Wee Meng Chee, 26, atau Namewee pernah menggemparkan negara dengan mencipta klip video kontroversi lagu Negarakuku yang menghina lagu kebangsaan.
Begitupun selepas tindakannya dikecam pelbagai pihak, dia yang merupakan pelajar jurusan komunikasi massa Universiti Ming Chuan, Taiwan ketika itu memohon maaf dan menyesal dengan perbuatannya.
Bagaimanapun kekesalan Namewee hanya sementara apabila kini dia muncul pula dengan satu lagi klip video kontroversi mengutuk Tenaga Nasional Berhad (TNB).
Dalam klip yang boleh dimuat turun di YouTube menggunakan tajuk Namewee F*** TNB Malaysia itu bermula dengan dia berada di rumahnya pada waktu malam apabila bekalan elektrik tiba-tiba terputus.
Dia kemudiannya kelihatan menelefon seseorang yang didakwanya TNB.
Dia mendakwa panggilan itu tidak dijawab sehingga menyebabkan dia berang dan pergi ke sebuah pejabat TNB berdekatan dengan diiringi jurukamera.
Ketika sampai di pejabat itu, Namewee menuntut penjelasan kepada kakitangan di pejabat tersebut dan meminta notis atau pemberitahuan tentang ketiadaan elektrik.
Biarpun kakitangan di situ cuba mententeramkan Namewee dengan memberitahu bekalan elektrik terputus akibat kerosakan namun dia tetap tidak berpuas hati.
Sebelum keluar daripada pejabat berkenaan dia memaki hamun kakitangan-kakitangan itu dengan bahasa kesat sambil menunjukkan isyarat lucah dengan tangan.
Dia kemudian menghabiskan klip video berkenaan dengan kata-kata mencarut dan gambar isyarat lucah berkenaan.
Di petik Dari Utusan Malaysia
Selepas penghinaan terhadap lagu Negaraku budak ni kembali lagi dengan Video penghinaan kata-kata maki hamun lucah terhadap TNB .Saya berkesempatan melihat Video itu melalui Youtube dan apa yang pasti budak ni memang kurang ajaq la menyerang pejabat TNB meminta penjelasan dengan biadap terhadap petugas-petugas TNB mengapa bekalan elektrik ke rumahnya terputus.Orang lain pun ada jugak menghadapi masalah dengan TNB tetapi tidak la semacam budak ni yang terang-terang kurang ajaq dan melampau.Memang budak ini jika dibiaqkan semakin melampau dan tidak mustahil dia akan hasilkan Video yang lebih kontroversi lagi .Kerajaan dan TNB tidak harus membiaqkan budak ni dan tindakan saman harus dikenakan terhadap dia kerana menghina TNB.Atau adakah pembangkang akan membela budak ni dan meletakkan budak ni untuk jadi calon depa pada PRU13 nanti ,disebabkan kontroversi demi kontroversi ,budak ni dikenali ramai semacam dengan Perakam gambaq Klip Video Lingam yang berjaya menjadi ahli Parlimen sama-sama kita tunggu dan tengok.Sesiapa yang nak belasah NAMEWEE ini diruangan komen dipersilakanlah yer.........

13 comments:

CCZ said...

Salam lagenda..cuma boleh belasah di medan cyber saja ka? Cuba jatuhkan hukuman tengok nawawee berarak depan orang Melayu sejauh 1 kilometer tengok. Dan dia boleh diperlakukan sebebasnya. Cuba tengok..Baru dia sedar kot bumi yang dia tu bumi siapa?

Jeffry said...

SLM BRO..APE NAK DI KATO..DIA BLAJAR DARI DAP DAN DI RESTUI OLEH PAS..PKR BG JALAN AJE. INI BKN KURANG AJAR TP DH TERLEBEY AJAR!...HARKKK PTUIHHH! KEHKEHKEH

ikan emas said...

betoi2 tak sedar diuntung!!
malu jd mak bapak dia.Apa kata TNB betoi2 potong bekalan kat umah mak bapak dia

Che Leh Jangok said...

Sapa budak ni yang kita nak beri masa nak becerita pasal dia. Tak perlu cerita cerita. Sapa boleh sediakan alamat dia.

Junah said...

Salam,

inilah perubahan yg anwar janjikan, bila cha boleh kutuk melayu dan segala berkaitan melayu.

Jogger said...

ni laa org patut masuk ISA... baru betui. tp geng depa kuat sgt backing... kita kena bersatu padu nihh

YANG GAMBI said...

Lagenda, sepatutnya sejak dari kes yang pertama lagi anak bangsat ini sudah disumbat ISA..... kenapa tak tinggal terus di Taiwan, balik juga kat Malaysia, dia ingat orang-orang yang kerja di TNB tu rakyat kelas dua ke.....

ghostWRITER said...

salam lagenda baling,
blog anda telah dilinkkan di blog saya..
selamat berjuang..

det said...

ini lah jadinya kalau kita bagi muka sangat dekat kaum pendatang, boleh sape2 bagi tau aku tak rumah anak cina ni kat mane? kalau ada chan aku nak kerat je tangan anak cina ni..

Panglima Perang Cyber said...

perbuatan namawee kurang ajar.

dia memang tidak patut dibiarkan. seranga secara psikologi perlu dibuat bagi mengelakkan rakyat khasnya orang muda melihat perbuatan namawee satu perbuatan yang positif.

bro, saya dah linkkan blog ini di blog saya.

tq

Media Cyber said...

pembangkang nak angkat dia sebagai calon PRU13? tak payah.. pembangkang pun xteringin nak angkat manusia bodoh xreti bersyukur ni sebagai calon... kalau pembangkang membela jugak ..maka mereka pun bodoh la jugak

Anonymous said...

salam semua...bgi pndapat ak,si bangsat namewee mmg ptot straight kena hukuman....sbb mengharu birukan negara kita dgn pelbagai kaum...tetapi kerajaan lebih suke org2 politik, org alim2 sumbatkan dlm ISA(klu dieorg bce ayt ni pon,mau ak disumbatkn dlm ISA jgak...hahaha)...wtf man!! ak prcye krajaan kita da kena mind control oleh bangsat2 yahudi...ak rse kite da bleh sedia utk kmbali ke tpt asal kita dimana kita bole idup tanpa krajaan,dan krajaan TAK bole idup tanpa rakyatnya....ap yg ak nk pesan kt cni,spe yg nk ikot, ikotla sbb ak pn nk cdgkn dkt parent aku psal mende ni...jauhkan diri dari pggunaan duit...kita da boleh standby utk belajar cara2 bercucuk tanam sayur,buah dan cara mengawal lembu,kambing...elakkan diri kita dari BER-kerajaan...melainkan kerajaan itu ketuanya adalah org mursyidul, maka bole la follow krajaan krana kita org islam kan,so msti la kna ikot landasan islam jgak....tu je ak mampu nsihatkn....assalamualaikum w.b.t

ilivemydestiny said...

i wonder why Malays in Singapore doesn't have Hak Keistimewa issues to argue about, unlike some of the Malays in Malaysia...... I think is because they are well brought up about, be hardworking in own living, no free lunch in the world...... Singapore's Malays take charge to their own life.
Stop talking about who going back to where and whose this land belongs to, now is 22nd century, years 2010, globalization already lo..... off course if someone fed up with a country, they will leave the country; and off course we stay, because we still love the Country, and we still love our family and friends here (Malays, Chinese, or Indian), no matter which races they are. We accept we are Malaysian, we still love Malaysia, then only we stay ma..... Some of the racist (I meant, not everyone of the Malays, or Chinese, or Indians) will ask peoples who are still love this country(Malaysia) to leave Malaysia, and go back to the origin.... it is sad, true?? Even we don't ask tourist who love Malaysia a lot to go back to their origin!! We welcome those who love Malaysia to come over, and make this land a better place too.... why should we ask our own brother or sister to leave this country, yet they are still love this country? Unless you found out, something is done wrong by this particular brother or sister, true? Not everyone who are same races with this stupid brother or sister, right?? Yet, some racist, do not bother, keep on to ask some other races to go back to their origin country without any reason.....(yes, i agree you may ask those who don't like this country to go back to other country, but not everyone who are same races with those who don't like this country...... agree??) We are all Malaysian, our nenek moyang from China, you may ask them to go back to China, cause they still love China, they only treat Nanyang, a place to earn a living. But what if their children children born here, and brought up here, who love here, this land........?? You still ask them to go back to their nenek moyang's place?? Why? Because their nenek moyang is from other place??(just because of that?) What if some races where their nenek moyang is from Malaysia?? Are we still ask this people to go back to Malaysia?? Where should this people go to, if they are from Malaysia?? What is the benefit for talking like this?? Is the problem solve? I think, what we should do, is to educate everyone of us, who love this land, who want to make this land a better place....... to respect every races..... not that to ask other races to go back to China or India...... True??