? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 12, 2009

MUSLIMAH PAS PAKAI PURDAH, POOOOOOOOOOOORRRRRRRRRAAAAAAAAAHHHHHHHHH.



BN DAH LAMA MENANG, KEDAH TAK SENANG-SENANG PUN.

Sepatutnya itulah slogan yang Umno Kedah kena lancar pada 12 November ni.
Nak nafi apa lagi? Hakikatnya BN dah menang dan perintah Kedah lebih 50 tahun dulu, sejak Malaysia masih lagi Tanah Melayu.
Pasai apa selama 51 tahun tadbir Kedah, Umno tak dak usaha untuk senangkan rakyat di negeri jelapang padi ini? Ramai rakyat Kedah tergolong dalam kategori orang susah, tak senang-senang dari dulu sampai la ni.
Bila PR ambil alih perintah Kedah Mac 2008 lalu, lepas wakil-wakil rakyat dPR membuka pusat khidmat, ramai yang pakat terkam pusat khidmat dan mohon bantuan itu dan ini, ada yang nak mohon bantuan JKM, ada yang nak mohon zakat, ada yang nak mohon perbaik rumah dan tak kurang juga yang mintak duit buat belanja harian.
Majoriti yang memohon masa tu adalah orang Umno yang susah lama dah, susah zaman Umno dan BN perintah lagi. Kita tanya pasai apa tak mohon sebelum ni? Jawapannya, dah mintak tapi..... depa pun tau walaupun ahli Umno tapi bukan kroni, susah macamana pun payah nak dapat bantuan.
Umno boleh ambik data permohonan bantuan untuk rakyat susah dengan agensi-agensi seperti JKM, Pejabat Zakat, Pejabat Daerah atau apa-apa agensi yang iktiraf wakil rakyat PR. Mula dari April 2008 sampai ke hari ini bertimbun permohonan yang dah dibuat, ada permohonan yang dah lulus dan ada lagi yang masih dalam proses.
Rakyat Kedah sepatutnya dah lama senang kalau Umno/BN tak menyeleweng hasil negeri. Buktinya laporan audit 2008, tak sampai setahun memerintah kerajaan PR di bawah Dato' Seri Ustaz Azizan boleh tingkatkan hasil negeri sebanyak 205%. Itu baru 9 bulan, kalau genap setahun tentu boleh cecah 275%. Guna formula paling senang, 275% kali dengan 50 tahun, tentu banyak hasil negeri kalau Umno/BN tak seleweng dulu, rakyat Kedah tentu dah senang.
Umno/BN kena malu la sikit kat Ustaz Azizan, dok tak duduk mai nak bagitau rakyat Kedah akan senang lenang kalau BN menang. Nah ambik pantun 2 kerat ni...

Wanita Umno pakai tudung merah
Piiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrraaaaaaaaahhhhhhhhh

Dipetik dari Blog Kedahlanie


Sedapnya mengata,nak jawab sikit, awat hempa rasa dok tak senang ka masa BN memerintah.Setahu aku la puak-puak hempa ja yang rasa tak senang rakyat tidak kan.Pasai ramai rakyat dok pi minta bantuan dekat hempa PAS oiii pasai dalam manifesto hempa nak buat negara kebajikan jadi hempa kena la melayan rakyat-rakyat yang memerlukan bantuan.Hempa kata Kedah dah ok masa PAS memerintah la ni yang aku tau apa satu pun hempa tak buat yang banyak gambaq Billboard MB.Tok sah dok cakap besaq la PAS woii hempa memerintah baru setahun jagung jangan riak tinggi diri sangat.Segala pembangunan yang BN dah buat hempa lupakan.Hempa masuk dok goyang kaki saja la ni tak gaduh pikiaq apa yang penting hempa dok buat ceramah nak muhong rakyat lepas tu kutip derma.Yang tu ja hempa tau.Sapa-sapa nak lepas geram atau nak bagi pendapat dipersilakanlah ye........oppppppppp lupa aku nak jawab pantun hempa



MUSLIMAH PAS PAKAI PURDAH,
Pooooooooooorrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

7 comments:

CCZ said...

Cayalah lagenda!!!HUHUHU..meleleh darah kat hidung puak tu bila baca pantun tue..hahahahaaaaa........

CCZ said...

CCZ cut and paste posting ni ye..menarik betul..

lagenda said...

Thank CCZ silakanlah promosi-promosikan pantun tu.Marah punya pasai tu bukan pa.Tang jawab tetap jawab

Anonymous said...

biadap pas, baru setahun dah cakap besar,tak sedar segala apa yang hang pas dok guna la ni,hasil dari kerajaan mana? pas akan berkubor tak lama lagi...hidup umno

YANG GAMBI said...

Salam bro, PAS dapat memerintah Kedah ibarat lanun dapat menawan kapal yang penuh dengan emas..... apalagi deme pulunlah habis-habisan, lepas tu tuduh UMNO-Bn yang buat onar...... inilah sahaja yang PAS tahu buat kerja.....

Jeffry said...

SLM BRO..PANAZ2 TELINGE MAMAT TU SEYHH HUHUHU..AZIZAN TAU DIA X SANGGUP JADI LEMBU MCM KHALID ATAU PAK AJIS ATAU BEKAS MB KATUN SI NIZAR HAPRAK!. TP MCM MANA PUN AZIZAN DH GOYAH JUGAK SBB ADA DI KALANGAN YB2 KEDAH DH MULE BUAT PERANGAI. JAGA2 CIK SALMAH! (CURIK SKET SKRIP SI SARIP DOL) HUHUHU

lagenda said...

Thank CCZ,Tanpa Nama,Yang Gambi,Jeffry diatas komen anda.Kata kat orang ni sedap sedangkan depa sendiri pun tak terurus nak bandingkan depa baru setahun jagung memerintah dengan BN yang 50 tahun perintah bagai langit dan bumi la