? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 29, 2009

Nak Lari Ke Mana Tu Abang ?

Bekas Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Dr. Rosli Allani Abdull Kadir bersama isteri keduanya Illyani Mohd Noor melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta sejurus selepas mahkamah mengeluarkan surat perintah interim mufarakah di rumahnya di Kota Bharu, hari ini. - Gambar: Hafiz Johari


Dr. Rosli, isteri kedua tinggalkan kediaman


KOTA BHARU 29 Dis. – Bekas Ketua Penerangan Pas Kelantan, Dr. Rosli Allani Abdull Kadir, 35, dan isteri keduanya, Ilyani Mohd. Noor, 30, melarikan diri dari kediaman mereka ke tempat yang tidak diketahui pada pukul 10.30 pagi ini.
Pasangan terbabit dilihat memasuki sebuah kereta sejurus selepas bapa Ilyani, Mohd. Noor Che Man, 58, menunjukkan Surat Perintah Interim Mufarakah yang dikeluarkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini, kira-kira pukul 9.30 pagi ini.
Surat tersebut adalah perintah melarang pasangan terbabit daripada tinggal bersama dan membenarkan mana-mana penguat kuasa agama serta anggota polis untuk menahan mereka bagi memastikan perintah tersebut dilaksanakan.
Mohd. Noor bersama beberapa ahli keluarganya telah mengepung rumah pasangan berkenaan di Kampung Telipot di sini sejak petang semalam selepas mendapati mereka masih tinggal sebumbung walaupun dilarang oleh mahkamah. - Utusan



Nampak gayanya bekas Ketua Penerangan Pemuda Pas Kelantan ini telah ingkar arahan mahkamah untuk bermufarakah.Nak kata tak tahu hukum tak kan tok-tok guru dalam PAS tak ajar kot.Walaupun dia meletakkan semua jawatan kononnya tak mahu mencemarkan imej PAS kerana kelakuan beliau tetapi sekarang dia jelas sekali lagi mencemarkan imej PAS kerana melarikan isteri keduanya ke tempat yang tidak diketahui.Kepada TGNA tegurlah anak buah anda ini jangan sampai dia terus menerus melakukan maksiat bersabarlah sebentar sehingga kes selesai apa pun orang tak kan kata dan tak kan kepung rumah tu.

6 comments:

Anonymous said...

ini belom lagi hukum hudud dilaksanakan..itu pon dh kecut perot xtaw nak lari kemana dah..

Jeffry said...

KONON2 BILE DH LETAK JAWATAN SEME MSLH AKAN SELESAI. TP TENGOK LA APE DH JADI DGN ORG2 KEPERCAYAAN PAK AJIS. SEME CABUT LARI SBB DIRI SENDIRI PUN DH X BTUL! PATUT LA PAK AJIS MEROYAN MAKI CELAKA TAK HABIS2. DOA DIA DH MKN DIRI SENDIRI KEHKEHKEH

YANG GAMBI said...

Salam Lagenda, tok guru dah ajar, pada hukumnya dia sah dah..... yang larang hukum mahkamah dunia.... mu boleh cabut lari..... gi honeymon kata tok guru....... agaknya lebai-lebai pemimpin PAS pantang juga bila jumpa Bu*** dan Duit ye....... "BUDU" orang Kelantan kata busuk-busuk pun sedap juga.....

Media Cyber said...

apa yang terjadi di Permatang Pasir akhirnya terjadi juga kepada ORANG PAS. PADAN MUKA! tu la, serang lagi hal peribadi... bila mereka yang kena serangan yg sama seperti yg terkena pada Rohaizat.. baru tau betapa peritnya hidup dalam tuduhan yang diberi. PADAN MUKA ROSLI!

lagenda said...

Salam semua.......

TanpaNama- Betul tu dah kecut perut

Jeffry-Dia silap la letak jawatan demi PAS konon

Yang Gambi-Maksud yang tersirat Yang Gambi apa pun doa Tok Nik Aziz dah dikabulkan

Media Cyber-Betul tu MC dulu kata sangat dekata UMNO la ni rasakan balik la bila terkena dekat PAS

Amal said...

Saya bolih agak penyokong PAS tak akan kata tindakan Rosli ni salah, PAS dan orang PAS tak pernah salah atau melakukan kesalahan, malah dia akan kata Mahkamah yang salah.