? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 25, 2009

PENGACARA PROGRAM REALITI DITAHAN POLIS......


Pengacara program realiti antara ditahan di kelab malam pagi tadi

KUALA LUMPUR: Seorang pelakon lelaki berusia 28 tahun yang juga pengacara bersama program realiti tarian popular adalah antara 21 individu yang ditahan dalam operasi polis di sebuah kelab malam di Bukit Bintang, di sini, awal pagi tadi. Bagaimanapun, pelakon itu dibebaskan selepas ujian air kencing mendapati beliau bebas daripada dadah.- Di petik dari Utusan dan Berita Harian.
Macam-macam hal yer.Apa nak jadi la dunia la ni.Sebagai artis tu tunjuk la tauladan yang baik kepada masyarakat.Bukan tak boleh berhibur tapi berpada-pada la.Anda diperhatikan oleh semua masyarakat nasib dah dibebaskan dan tidak terlibat dengan dadah.Siapa artis ni yer tertanya-tanya juga ni?

8 comments:

YANG GAMBI said...

Bro, betul sangat tu..... sebagai artis yang menjadi ikutan dan perhatian ramai sepatutnya lebih menonjolkan sifat-sifat yang baik kepada masyarakat....

anys said...

sapa pengacara tuh?

imanshah said...

Sah2 awal ashaari

Junah said...

Salam,

Pi praktis kot heh3x

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

dgr cerita awal ashari...

HEMY said...

ishy..artis kan besa la ke pub sume ni...kira teladan dh bagi diorg tu..

kalau ditanya..aku rasa jawab dia "saya cuma pergi berhibur..tk tau plak takde lesen"

mana ada sebut pasal "sy tau saya islam tak patut buat cmtu"

lagenda said...

Salam Ziarah..

Yang Gambi....Nak buat macam mana depa pun manusia biasa dan sepatutnya lebih berhati-hati lagi lepas ni

anys..Dengar kata awal ashaari

imanshah......Betol la kot yer

Junah....Maybe la kot kat tempat lain tak boleh ke nak praktis

Zikr......Betol la kot yer.....Ada lagi 3 orang artis siapa pula yer

Thank atas komen anda

lolypop said...

urm..harap jea muke buleyh tahan.perangai.isk3x..pape pown tenkiu yea komen blog ain.erm ain nak tnyer.macam mner nak taw baper hengget dah kat nuffnang tu ?? tq..