? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 29, 2010

Banyak Sungguh Firaun Kecil Dalam PKR Ni Yer........


Wee dedah 'firaun kecil' persoal lawatannya bersama Ahli Parlimen BN ke Washington
KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong hari ini mendedahkan beberapa `Firaun Kecil' atau `Little Napoleon' dalam pakatan pembangkang pernah mempersoalkan pemilihannya oleh Parlimen Malaysia menyertai lawatan kerja di Washington, baru-baru ini. Beliau berkata, firaun kecil dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) termasuk di kalangan wakil rakyat Pas dan DAP yang iri hati dengan pemilihan dirinya itu, sebenarnya pernah dipilih mengikuti lawatan kerja menteri atau Speaker Parlimen sebelum ini. Katanya, jika pemilihan dirinya menjadi satu isu, pakatan pembangkang perlu mewujudkan satu dasar bahawa Ahli Parlimen pembangkang tidak boleh mengambil bahagian dalam semua lawatan ke luar negeri dengan menteri, speaker atau Ahli Parlimen kerajaan.
"Saya tidak pernah mempertikaikan pelantikan firaun kecil (mengikuti lawatan keluar negara) kerana saya tiada perasaan cemburu walaupun firaun kecil itu mengetepikan saya dan mengklasifikasikan saya sebagai `junior MP'. "Malah, walaupun saya tidak bersetuju tetapi saya tidak mempertikaikan pemilihan Ahli Parlimen Batu (Tian Chua), Ahli Parlimen Machang (Saifuddin Nasution Ismail) dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Lanjan (Elizabeth Wong) untuk mengejar Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) di Taiwan supaya melompat parti, walaupun tidak berhasil. "Sebenarnya, lawatan saya ke Washington untuk berjumpa Jabatan Perdagangan, Ahli Kongres dan Senator serta Pusat Pengajian Strategik Antarabangsa (CSIS) Amerika Syarikat bagi menjalin hubungan perdagangan dan diplomatik lebih baik antara kedua negara.
Banyak sunguh yer nampaknya Firaun-firaun kecil yang berlegar dalam PKR ni yer .Kalau dulu YB Zulkifli Nordin mendedahkan ada firaun-firaun kecil yang cuba menjatuhkan beliau dan beliau sudah pun jatuh kerana dipecat dari parti ,kali ini giliran seorang lagi Ahli Parlimen PKR dari Wangsa Maju yang mendedahkan keadaan sebenar yang berlaku didalam PKR.Apa-apa pun sama-samalah kita tunggu akan ada seorang lagi Ahli Parlimen yang akan mengikut jejak Y.B Zulkifi Nordin akan keluar parti dan menjadi BEBAS.......

1 comments:

Admin CCZ said...

Kenapa tak bawa saja Anwar? Dia mesti suka benar prgi ke negara Uncle Sam nya tuh..BN bukan bodoh untuk bawa MP-MP PR yang banyak buta perut dan buta hati ikut dan saja. Kena pilih-pilih maa...