? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 25, 2010

Ganjaran Mengongcangkan Iman,Anwar enggan Ulas Pendedahan Zulkifli Nordin

Peningnya Kepala Aku
Y.B Zulkifli Nordin yang memeningkan kepala Anwar

KUALA LUMPUR: Penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini enggan mengulas pendedahan Anggota Parlimen Kulim-Bandar Baru Zulkifli Noordin semalam bahawa beliau pernah diarah untuk mengaitkan Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri dengan kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu.
Anwar, yang ditemui selepas menghadiri prosiding kes liwat terhadapnya di Mahkamah Tinggi di sini, dilihat kurang senang dengan soalan yang dikemukakan oleh wartawan sebuah portal berita.
"Tak payah...tak payahlah, tanya dialah siapa yang arah, I tak tahu, dia tak sebut nama. Kalau dia sebutpun, I tak layan sangat.
"Sebagai seorang wartawan yang bagus, jika dia kata dia diminta oleh seseorang, kamu patutnya tanyalah dia. Dia sekarang di Parlimen," katanya.
Wartawan wanita berkenaan kemudian menjelaskan bahawa beliau hanya ingin tahu sama ada Anwar menafikan perkara itu atau sebaliknya.
Anwar berkata : "Ini satu kenyataan yang tidak wajar daripada seorang wartawan...siapa bayar awak untuk bertanya soalan ini?"
Apabila wartawan itu cuba menyatakan bahawa beliau mahu berlaku adil dan hanya sekadar ingin mengetahui cerita sebenar di pihak Anwar, Anggota Parlimen Permatang Pauh itu terus menyindirnya. "Apa maksud kamu mahu mendapatkan cerita dari pihak saya. Dia tidak sebut nama, adakah dia kaitkan saya," katanya.
Ketika ditanya mengenai cadangan Zulkifli supaya kerajaan menggugurkan kes liwat yang dihadapinya di Mahkamah Tinggi, sebaliknya meneruskan prosiding qazaf terhadap Mohd Saiful Bukhari Azlan di Mahkamah Syariah, Anwar berkata itu tidak membawa sebarang makna kepadanya. - BERNAMA
Nak layan ka tak mau layan ka pendedahan oleh Y.B Zul kita ni yang penting Anwar sudah semakin gelabah sampai memarahi waratawan yang menemuramah beliau.Anwar oh Anwar sampai bila harus bersandiwara untuk menipu rakyat sampaikan mencetak 1 juta risalah untuk mengambil hati rakyat suapaya terus menyokongnya, itu tidak memberi apa-apa makna Anwar oii kerana rakyat sekarang semakin bijak dan tidak sesekali tertipu lagi dengan mainan politik engkau wahai Anwar ...............

0 comments: