? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, March 12, 2010

Perhimpunan Haram Isnin Ini Di Parlimen........?

Amaran polis jangan sertai perhimpunan di Parlimen

KUALA LUMPUR: Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Wira Muhammad Sabtu Othman menasihati orang ramai jangan terlibat dalam sebarang perhimpunan tanpa izin di bangunan Parlimen yang akan bersidang Isnin ini.
"Saya dimaklumkan risalah mengenai perhimpunan berkenaan telah diedarkan di pelbagai tempat selain disiarkan di internet, oleh itu saya mahu perkara ini dihentikan," katanya kepada pemberita di sini hari ini.
"Kita ada kebebasan bersuara tapi gunakanlah dengan cara yang betul..jangan buat tindakan yang menggugat dan mengganggu orang awam.
"Perhimpunan bukan sahaja mengganggu kelancaran trafik di kawasan berkenaan tetapi juga menggugat ketenteraman negara," katanya.
Polis akan bertindak tegas terhadap mana-mana pihak yang melanggar undang-undang.
Penyelaras perhimpuan berkenaan Dr Hatta Ramli dilaporkan berkata kira-kira 2,000 orang akan menyertai perhimpunan itu termasuk Ahli Parlimen Pakatan Rakyat, parti pembangkang dan anggota pertubuhan hak asasi manusia yang membantah cadangan untuk melaksanakan cukai barangan dan perkhidmatan (GST).
- Bernama


Polis telah memberi amaran kalau berlaku juga perhimpunan haram isnin ini jangan mahu menyalahkan pihak polis pula.Bila berlaku perhimpunan haram ini akan meyusahkan semua pihak .Oleh itu dengarlah nasihat Polis dan jangan jadi bodoh menyertai perhimpunan yang tidak mempunyai apa-apa faedah ini.

1 comments:

Admin CCZ said...

Salam lagenda..tak apa..si pengasas perhimpunan haram Malaysia tengah down sebab banyak sangat masalah..