? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 28, 2010

Pemilihan MCA ,Ong Tee Keat,Chua Soi Lek,Ong Ka Ting,Siapa Menang ?

Kelihatan para petugas memproses kertas undi setelah proses pengundian tamat pada pemilihan pemimpin MCA di Wisma MCA, Kuala Lumpur, hari ini. -Foto BERNAMA
KUALA LUMPUR: Proses pengundian dalam pemilihan MCA hari ini berakhir dan kiraan kertas undi dijangka bermula 1 tengah hari.
Sejumlah 2,318 atau 97.5 peratus daripada 2,377 perwakilan yang layak mengundi mendaftar bagi pemilihan itu.
Pengundian di Dewan San Choon untuk memilih presiden, timbalan presiden, empat naib presiden dan 25 anggota Jawatankuasa Pusat (CC) yang bermula 10.45 pagi berjalan lancar dan dikawal ketat.
Keputusan pemilihan dijangka diketahui seawal 7 malam.
Siapalah yang akan berjaya untuk menjadi Presiden ni yer .Sesiapa pun yang berjaya diharap tiada lagi lah krisis dalaman parti yang amat mengusarkan rakyat ini dari terus berlarutan .Buatlah kerja untuk menarik sokongan kaum Cina supaya terus menyokong BN supaya PRU 13 ,BN akan terus mendapat tempat di hati rakyat.Pesanan ini bukan sahaja untuk MCA tetapi juga kepada UMNO , MIC dan juga Parti-Parti Kompenen yang lain supaya mengatasi masalah dalaman parti masing-masing supaya BN terus mendapat mandat pada PRU 13 nanti...Sama-sama kita tunggu siapa yang menang untuk menjadi Presiden MCA nanti........

0 comments: