? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 9, 2010

Apabila Replika Masjid Dijadikan Sasaran Untuk Ditembak

GAMBAR yang disiarkan oleh akhbar Daily Mail semalam menunjukkan replika masjid yang digunakan di sebuah padang sasar di Yorkshire Utara, Britain

BELLERBY - Beberapa kumpulan Islam mendakwa tentera Britain menjadikan replika tujuh masjid di sebuah padang sasar di Yorkshire Utara sebagai sasaran latihan menembak, lapor sebuah akhbar semalam.
Semua replika itu termasuk masjid terbesar di Afghanistan, Mazar-e-Sharif dapat dilihat dari jalan raya berhampiran lokasi berkenaan.
Mengulas mengenai kontroversi itu, Majlis Masjid Bradford (BMC) menyatakan, masjid-masjid itu dijadikan 'simbol bahaya' bagi mengukuhkan tanggapan negatif mengaitkan Islam dengan keganasan.
"Kami berharap tentera Britain segera mengalihkan struktur berkenaan dan mengakui kesilapan mereka," kata wakil BMC, Ishtiaq Ahmed.
"Kami melawat lokasi itu pada Selasa lepas setelah menerima aduan orang ramai," tambahnya.
Ekoran pendedahan berita itu, agensi berita AP melaporkan, pihak tentera Britain kemudian memohon maaf kerana mengaibkabn kumpulan Islam tersebut dengan menjadikan masjid sebagai sasaran tembakan. - Agensi

Macam-macam yang barat buat untuk mengambarkan bahawa umat islam ini penganas yer.Dah tak dak benda lain asyik nak cari masalah dengan umat islam geng-geng barat yahudi ni.Kalau Islam ni semuanya penganas kalau depa semuanya baik.Senang ja dok minta maaf yer.Apa akan jadi jika Umat Islam pula yang buat replika gereja dan menembaknya mesti depa ni akan marahkan .Tetapi Umat Islam tidaklah setahap itu nak melakukannya kerana ALLAH tidak menyuruh kita bermusuhan dengan agama lain.Tetapi janganlah pula mengambil kesempatan atas toleransi yang umat islam berikan ini dengan menghina dan melakukan apa sahaja kepada Umat Islam.........Hanya ALLAH akan membalas atas apa yang mereka lakukan ini.........

2 comments:

shaffique said...

pergh.. melampau betul la..

s said...

barat oh barat. mcm2 yg kau buat nk sakitkan hati umat islam ye