? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, January 7, 2010

ALLAH Lindungi Bekas Menteri Besar Perak


BEKAS Menteri Besar Perak yang juga ahli Parlimen Bukit Gantang, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin melambai tangan selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya di Jalan Raja Dr Nazrin Shah dekat Ipoh dan dibawa ke Hospital Raja Pemaisuri Bainun untuk mendapatkan rawatan lanjut. - Foto Ikhwan Munir,Berita Harian
Nizar alami kecederaan di dada, kaki dan tangan

IPOH: Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, cedera selepas kereta yang dipandunya terbabit dalam satu kemalangan di sini pada jam 9.30 pagi ini. Ketua Polis Trafik Negeri, Wan Abdullah Ishak, berkata kejadian berlaku ketika Ahli Parlimen Bukit Gantang itu dalam perjalanan dari kediaman beliau di Sungai Rokam menuju ke sebuah klinik pergigian di Jalan Sultan Idris Shah di sini. "Mohammad Nizar, yang bersendirian, dipercayai cuba mengelak sebuah kenderaan lain yang keluar dari sebuah simpang di Jalan Dr Raja Nazrin Shah, menyebabkan kereta Toyota Camry dipandunya, hilang kawalan dan terbalik," katanya hari ini.
Mohammad Nizar, yang mengalami kecederaan pada bahagian dada, kaki dan tangan, kini berada di Hospital Raja Permaisuri Bainun untuk rawatan dan pemeriksaan lanjut. - Bernama
Alhamdulillah ALLAH masih melindungi bekas MB Perak kita sorang ni.Masih lagi mampu tersenyum .Mungin ada hikmah kepada Bekas MB Perak ni untuk beliau renungi.Apa yang beliau telah lakukan untuk umat islam dan melayu di negara ini kebelakangan ini dan seharusnya beliau bermuhasabah diri beliau itu.Cukup-cukuplah membuat kontroversi di Negeri Perak itu terimalah hakikat yang beliau sudah tidak lagi menjadi seorang MB.

2 comments:

joegrimjow said...

umurnya masih panjang

YANG GAMBI said...

Lgenda, ini satu peringatan dari Allah supaya Nizar jangan terlalu takbur......