? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 5, 2010

Nasib Anak-Anak Di Negeri Pakatan Rakyat

DARI kiri, Aisyatul Adriana Muamar Gadaffi, 5; Fakrul Naseem Shahrul Hairy, 4; dan Muhammad Izzat Mifzal Nasrol, 4; termenung mengenangkan nasib mereka yang belajar di Tabika Kemas Bandar Bayan Baru, Pulau Pinang, 5 Januari, selepas menerima arahan daripada pihak surau supaya mengosongkan bangunan tersebut dalam masa seminggu. - Utusan

Simpati melihat anak-anak ini merenung nasib mereka apabila tempat mereka belajar diminta untuk dikosongkan.Inilah nasib yang menimpa mereka di sebuah negeri yang menyatakan akan berlaku adil kepada semua rakyat.Walaupun berbeza parti janganlah cuba untuk mempolitikkan tentang pelajaran anak-anak.Dimanakah Timbalan Ketua Menteri Mansor Othman untuk membela anak-anak ini.Tak kan berdiam diri kot membiarkan anak-anak ini tidak belajar hanya kerana hal-hal macam ni.Inilah kegagalan Pakatan Rakyat mereka mencontohi Kerajaan PAS yang memerintah Terengganu dulu yang mengusir keluar anak-anak yang belajar di TABIKA KEMAS.


0 comments: