? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 10, 2010

Ayam Tambatan Anwar Di Lantik Setiausaha Agung PKR



Saifuddin Nasution Dilantik Setiausaha Agung Baru PKR


PETALING JAYA: Parti Keadilan Rakyat (PKR) semalam melantik Ahli Parlimen Machang sebagai Setiausaha Agung parti yang baru bagi menggantikan Datuk Salehuddin Hashim yang meletakkan jawatannya baru-baru ini.
Mesyuarat biro politik PKR malam tadi turut membuat keputusan untuk menerima notis peletakan jawatan Salehuddin.
Khamis lalu, Salehuddin telah menghantar notis peletakan jawatan dan meminta Majlis Pimpinan Tertinggi parti itu menghormati keputusannya.
Sementara itu, Timbalan Presiden PKR, Dr Syed Husin Ali turut mengesahkan bahawa beliau telah menerima e-mel salinan notis peletakan jawatan itu.
Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan Syed Husin berkata, Salehuddin memberikan notis peletakan jawatan yang berkuatkuasa pada 31 Januari ini tetapi tidak menyatakan alasan mengenai peletakan jawatan tersebut.
Bagaimanapun bekas Setiausaha Agung PKR itu dilaporkan meletak jawatannya untuk membolehkan beliau menumpukan perhatian dalam bidang perundingan pengurusan minyak dan gas.
Salehudddin yang mengambil alih jawatan tersebut daripada Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim pada Mac 2008, bagaimanapun kekal sebagai anggota biasa parti itu.
Beliau mula menyertai PKR pada 2004 sebagai setiausaha pengelola sebelum dilantik menjadi setiausaha agung. M-Star Online



Terlebih dahulu sekalung tahniah diucapkan diatas perlantikkan Y.B Ahli Parlimen Machang ini sebagai S/U agung PKR yang baru . Siapa tidak kenal dengan Y.B Saifuddin Nasution ni beliau adalah ayam tambatan Dato Seri Anwar bin Ibrahim.Beliau juga pada PRK DUN Bukit Selambau telah berjumpa secara sulit dengan Walter Chia seorang perisik dari Singapura. Lihatlah foto perbualan serius antara Saifuddin Nasution, pengarah Strategik PKR dengan Walter Chia, Setiausaha Pertama Pesuruhjaya Tinggi Republik Singapura. Foto dirakam pada 2 April 2009, di Kelab Cinta Sayang, Sungai Petani Kedah.Memang hebat orang Anwar ini persoalannya adakah beliau benar-benar hebat jika hebat mengapa perlu untuk berjumpa si Walter Chia ini atau ada agenda tersembunyi yang dibualkan atau sekadar sembang-sembang kosong sahaja.Jika sembang-sembang kosong tak kan nampak begitu serius yer apa pun jawapannya hanya saudara Saifudin sahaja yang boleh menjawabnya.Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sekeping gambar seribu makna diatas sila layari :

3 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..BERTAMBAH LA LAGI KRONI AL JUBUREEE. SNANG NK CUCUK JARUM LAGI KAT TONGKENG PAK AJIS KEHKEHKEH

Admin CCZ said...

Jenis berpolitik macam ni bukan ada maruah..kenal sangat...

Jogger said...

hahah... lantik org yang kurang berkaliber

ps: banner rakan blogjog dah diremove sbb berat nak load. skrg dah hampir 60 org dah... tp link ttp ada kat blogroll