? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 12, 2010

Siapa Nak Masuk Penjara Tiga bintang dipersilakan

Banduan bernama ARTALYTA duduk di dalam sel mewah di Penjara
Pondok Bambu semalam
JAKARTA - Walaupun bergelar banduan, Artalyta Suryani duduk dalam bilik penjara mewah semasa menjalani hukuman penjara lima tahun di penjara Pondok Bambu kerana kesalahan merasuah seorang pendakwa raya awam bagi menggugurkan siasatan berprofil tinggi.
Sel penjara wanita berkenaan tak ubah seperti sebuah bilik hotel tiga bintang, lengkap dengan sebuah katil spring, sofa tetamu selain sebuah dapur dan alat penghawa dingin bagi memastikan keselesaan penghuninya.
Mengulas mengenainya, Menteri Keadilan dan Hak Asasi Manusia Indonesia, Patrialis Akbar mengakui sesetengah tahanan di Penjara Pondok Bambu, Jakarta Timur itu menerima layanan istimewa tetapi beliau akan menyiasat isu tersebut. - Agensi -Kosmo online
Kalaulah ada penjara ni di Malaysia mesti ramai yang akan buat kesalahan untuk masuk ke penjara bertaraf hotel tiga bintang ni yer.Ada dengan hawa dingin lagi tu hebat sunguh penjara macam ni.Macam manalah yer layanan untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa dia merengkok didalam penjara dulu yer agak-agak macam ni juga ke ?

4 comments:

Mr Kamikaze said...

Huhu..x dpt nak bayangkan klu penjara cam ni ada kat Malaysia..pasti rmai org suka msuk penjara...

ohmalaysia.com said...

kt US pun ada penjara mcm ni. biasanya tiba musim salji, kos hidup tinggi sbb psg heater, byk guna elektrik, makanan lagi. so dorg akan mcuri di pasaraya sblm ditangkap polis. masuk penjara dpt makan 3 kali shari.

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

kalau macam tu,aq pun nak duduk penjara..

Makan tanggung berak cangkung...Senang lenang..

lagenda said...

Salam..

Mr Kamikaze-Betul tu lagi ramai la penjenayah.Thank Ziarah

ohmalaysia-Ooo ye ke thank ziarah k

Pejuang-Try la pi Indon pejuang kot-kot dapat layanan vip macam ni-Thank Ziarah