? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 4, 2010

Surat Kemarahan Rakyat Kepada Menteri Besar Kedah

Aku nak tegoq sikit..Pasai Jalan Raya Dah Terok Sangat Dah Nie..!!


Kepada Menteri Besar Kedah DS Azizan Abdul Razak,Tolonglah mai tengok jalan raya dari PEKAN SUNGAI LIMAU DALAM sampai la ke SIMPANG 4 SEDAKA. Jalan raya kat sini teruk sangat-sangat. Kalau setakat pihak bertanggungjawab mai buh tar untuk tampal saja lubang-lubang yang ada tak cukup, kalau boleh buat bagi baru balik jalan tu..Keadaan sekarang cukup menyusahkan penduduk-penduduk di sini dengan jalan yang macam ni...Jangan kita boleh kuasa lupa habis kat rakyat yang bagi hangpa semua ada kuasa memerintah..Jangan duk mengata orang sana sini...komplen sana sini...tapi hal untuk rakyat hangpa tak laksana..pandai janji tapi habuk pon tarak..jalanraya tu pulak makin lama makin tumbuh lubang baru...sikit2 mai tampal...mana nak jadi kalau mcm tu...saya sendiri pun dah dengar ura-ura dari kaum cina sini yang depa akan pilih pemimpin lain lepas ni kalau malasah kecik2 mcm ni kerajaan negeri kedah tak boleh nak handle..Kami sebagai rakyat kami melihat memerhati setiap tindak tanduk kerajaan baru skrg ni. Kalau tak boleh nak handle benda2 kecik ni...buat apa lagi kami nak pilih yang hanya pandai berkata-kata tapi kerja tak jalan...
Terima kasih..Rakyat Yang Marah shahidaaida84@yahoo.com

di petik dari blog :kedahlanie



Kepada MB Kedah dengar-dengarlah suara rayuan rakyat bawahan ini .Ingatkan bila dah MB dari D.U.N Sungai Limau kemudahan jalanraya bertambah baik tetapi malang sekali amat teruk rosak sana sini .Walaupun sibuk tak kan tak sempat nak balik tengok kawasan kot .Jagalah sama rakyat di D.U.N Sungai Limau ni .Itu baru masalah jalan raya lepas ni akan ada lagi masalah-masalah lain yang kita semua sebagai rakyat Kedah akan hadapi.Kepada pengundi-pengundi di D.U.N Sungai Limau dan Parlimen Jerai inilah nasib yang kita terima jika tersalah memilih kerajaan.Mereka hanya tahu bercakap tetapi nak melaksanakan benda-benda yang remeh temeh macam ni pun mereka sudah tidak mampu apa lagi jika mereka memerintah Malaysia.

10 comments:

Sharinginfoz said...

apa-apa pun buat yang terbaik....

Pengalaman Bersama Nuffnang…

Puji Jangan Tak Puji

CCZ said...

MB boleh baca sajalah..nak turap balik kena tunggu lagi 10 kedai hiburan dibuka..boleh kot no?

Detguaq said...

Harap dapat berhubungan dengan tuan. bolehkah kita berhubungan melalui e-mail. Ada sesuatu yang nak dikongsikan

Aidi-Safuan said...

uikss...terok sangat ke jalan?

Anonymous said...

TGU LMA2 PON NTI DAPAT JALAN KONKRIT SAJA..SIAP KENA BT SNDRI PLAK 2..TGK DALM PAPER SINAR...BERSAMA GOTONG ROYONG MEMBUAT JALAN HASIL SUMBANGAN KERAJAAN NEGERI PAS..KESEJAHTERAAN UNTUKMU..KEDAH SEJAHTERA ,RAKYAT CARCA MERBA...

http://suarabaling.blogspot.com/

Jogger said...

huhuh amek gambar bro... share dlm internet

Jeffry said...

CUBA SURUH MB BARING KAT JLN TU. SEMPAT TAK DIA ELAK KETA LALU LALANG KAT SITU. MESTI SEMPAT PUNYE! ALASAN DIA "BAGUIH LA JLN BELOBANG..KETA X BERANI NK PANDU LAJU NAAA" KEHKEHKEH

lagenda said...

Salam Ziarah

sharinginfoz-Thank kerana ziarah

CCZ-Tu la pasai yang kelab malam berlambak boleh buka tang jalan buat tak tau saja nak buat macam mana nak jaga hati DAP

DETguaq-Saya dah berikan email saya dekat chat dan dekat komen awak

aidi-safuan-Memang teruk la saya kerap juga guna jalan tu sakit jiwa betul la nak rosak kereta

tanpanama-Betul tu ni la amalan jimat cermat depa pandai betul dah hasil tak dak depa buat lagu ni la

jogger-Nanti saya usahakan ambil gambar jslan tu

Jeffry-Ya tak ya juga ye betul gak yer dah jalan berlubang baru la kemalangan tak ada orang bawa kereta slow-slow bijak-bijak

YANG GAMBI said...

Lgenda, depa dah penin kot...... Nik Aziz dah koner baring.....

Anonymous said...

orang kedah lani banyak baguis..PAS baru ja pegang kedah kita dah byk komen.tapi masa UMNO pagang dulu dok diam ja..tak dak komen apa2