? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 23, 2010

Blogger Aduka Taruna Mempermainkan Kemangkatan Sultan Johor


Takziah diucapkan keatas kemangkatan Almarhum Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail Sultan Negeri Johor Darultakzim .Marilah kita sama-sama mengucapkan Al-Fatihah keatas roh baginda dan semoga baginda dicucuri rahmat . Di saat seluruh rakyat Malaysia berkabung ketas kemangkatan baginda ada juga blog-blog yang menghina dan mempermain-mainkan kemangkatan baginda contohnya seperti blog dibawah ini
Lihatlah betapa biadap dan kurang ajarnya tulisan Aduka Taruna melalui laman goBlognya yang telah mempersendakan kemangkatan Sultan Johor. Link goBlognya sini. Demikian juga beberapa komen yang tertera dalam laman goBlog tersebut yang begitu biadap dan kurang ajar. Justeru tindakan segera perlu diambil agar perbuatan seumpama ini tidak berulang dan berlarutan yang boleh menimbulkan pelbagai fitnah.



0 comments: