? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 19, 2010

Tujuh Blogger Paling Berpengaruh


TUJUH penulis blog yang tersenarai dalam program 'Project Alpha' dipilih daripada pelbagai latarbelakang dan karier ini terkenal menerusi laman blog masing-masing termasuklah shaolin tiger.com, klubbkidd.com, silaserazwanali.blogspot.com, kyspeaks.com, mimi-ahmad.com, nicky chong dan cheeserland.com.
Dan tentunya yang paling menonjol ialah blog selebriti Azwan Ali.
Menurut hos 'Project Alpha', selebriti Jojo Struys, program realiti itu hanya boleh ditonton secara online dan masih di dalam proses rakaman.
Setiap minggu dia dan beberapa kru akan 'turun padang' untuk menjejaki aktiviti-aktiviti yang dilakukan oleh ketujuh-tujuh penulis blog terbabit.
"Buat masa ini, kami masih lagi dalam proses merakam aktiviti-aktiviti kesemua penulis blog tersebut.
"Menariknya, untuk musim baru ini, kami akan tampilkan selebriti popular tanah air, Azwan Ali yang terkenal menerusi laman blog 'sensasi'nya, silaserazwanali.blogspot.com.
"Kita melihat pelbagai respon pembaca terhadap isi kandungan penulisan Azwan sebagai sesuatu yang cukup menarik untuk diketengahkan. Tentu orang ramai ingin tahu aktiviti harian dan kariernya.
"Baru-baru ini, kami pergi menjejaki Azwan ketika di majlis perlantikannya sebagai duta produk dan kami paparkan aktiviti terlibat dalam rakaman program ini.
Begitu jua dengan penulis-penulis blog yang lain. Kami akan rakamkan aktiviti-aktiviti mereka dan paparkan dalam Project Alpha.
Program yang memakan masa sekitar empat hingga lima minit untuk setiap episod ini akan sentiasa dikemaskini dan disiarkan setiap hari dengan paparan aktiviti-aktiviti mereka.
Seperti musim lalu, Project Alpha musim ini juga diterbitkan oleh syarikat miliknya dan seorang teman, Kyanite Sdn Bhd dengan kerjasama nuffnang.com.
Ia akan bersiaran bermula April ini di kyanite.tv, nuffnang.com, jojostruys.com dan hitz.tv.-Mstaronline
Bilalah boleh menjadi seperti mereka ni yer.Antara 7 blogger paling berpengaruh pula tu.Apapun tahniah la kepada mereka dan kepada blogger-blogger yang lain walaupun tidak tersenarai antara 7 tersebut kita juga terhebat dengan penulisan tersendiri yer.

5 comments:

ery said...

azwan ali ada blog ke...
xpernah tahu pun...
huhuhu

zaiMi said...

blog azwan ali? aku ingat blog die tu contoh bad blog. tak sangka plak termasuk dalam 7 paling berpengaruh.

lagenda said...

Salam,

Ery-Thank Ziarah,Saya tahu dia ada blog tapi tak pernah layari lagi pun blog dia..

Zaimi-Thank Ziarah,Tu la pasal tak sangka pula dia tersenarai mungkin ada juga info-info atau post-post menarik kot dari dia

Md Nasir said...

naper selama nie aq x dpt kesan blog azwan ali nie ek..?tetiba jadi top seven..wow..

Anonymous said...

ermm..pernah terbaca la blog azwan ali tu.. agak x elok la bahasa yang dia gunakan dalam post2 dia..hmmm

neway, salam singgah;)