? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 27, 2010

Panas Dua Masjid Diletakkan Empat Kepala Babi

KETUA Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan (kanan), meninjau lokasi dimana kepala babi dijumpai di Masjid Al-Imam Al-Termizi, Taman Seri Sentosa, Kuala Lumpur. - Foto Sairien Nafis

Lagi perbuatan yang menghina dan mencemarkan imej islam.Rumah ALLAH diperlakukan dengan sebegini rupa..Selepas Isu Kalimah ALLAH,Isu serangan Gereja,Isu Bakar Surau dan sekarang Kepala Babi pula yang akan menjadi isu panas jika dibiarkan berlarutan.Diharap pihak berkuasa dapat menyiasat dan mengheret mereka yang cuba untuk menggangu gugat keharmonian negara kita ini dengan segera.

Empat kepala babi diletak di dua masjid

KUALA LUMPUR: Empat kepala babi bersama wang tunai diletakkan di dua masjid di sini awal pagi tadi. Masjid terbabit ialah Masjid Imam At-Tirmizi di Taman Seri Sentosa dan Masjid Jumkuriah Taman Dato' Haron di Petaling Jaya. Masing-masing dua kepala dengan wang tunai RM35 dan RM40 diletakkan di setiap masjid berkenaan.
Sehubungan itu, Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, meminta orang ramai menyalurkan maklumat bagi membantu siasatan. Berita Harian


4 comments:

Admin CCZ said...

a'kum Lagenda..ini perkara terancang oleh pihak tertentu yang sengaja nak mengapi-apikan kemarahan rakyat Malaysia. KDN kena serius sikit.

Anonymous said...

SLM BRO..KITA TUNGGU DLU SIASATAN POLIS DAN KOMEN MENTERI AMARAN

lagenda said...

Salam,

CCZ-Wslm.Memang sudah dirancang dengan teliti oleh puak-puak yang nak mejahanamkan Malaysia kita semua harus bersabar dah serahkan kepada Polis untuk tindakan lanjut.

Jeffry-Slm Bro tul tu bro saya sokong tunggu dulu siasatan polis

pawaka19 said...

sy ada cadangan..blog anda sgt berat..kurangkan mengunakan java script....papepn content blog anda sungguh menarik