? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, January 30, 2010

Lihatlah Wajah Sebenar Aduka Taruna

WAJAH SEBENAR DI SEBALIK NAMA ADUKA TARUNA


Ini dia rupanya Aduka Taruna .Kantoi juga akhirnya awak yer.Kepada sesiapa yang nak tengok wajah sebenar Aduka Taruna lihat la puas-puas yer dah tak tutup muka dah gambar ni.Apa pun nak ucap Selamat Pengantin Baru la kat dia sekali lagi entah jadi ke tak, tak tahu la pula majlis persandingan dia hari ni.Kepada keluarga Aduka Taruna banyak-banyakanlah bersabar nak buat macam mana dah si Aduka Taruna ni terlanjur jadi kena terimalah akibatnya.

4 comments:

::aMaD:: said...

Selamat Pengantin Baru??

ery said...

selamat pengantin baru aduka..
gari xbukak kan??
hehehe

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

saja cari pasal sape suruh...Dari jauh pun tengok muka macam nak kena hentak je..

Anonymous said...

Alahai..muda beringus lagi rupanya.. tu la nak buat apa pun fikirlah dulu. Awak orang Melayu tapi tak reti nak hormat penaung bangsa Melayu dan islam...Raja-raja Melayu.
Orang kata kalau dah pernah masuk lokap dan pakai gelang besi tu..jgn lupa mandi buang sial...orang kata la camtu.