? ??????????????Refined Splatter? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??5 Grabs Today. 5593 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????Animated Punk? ????? ?? ???Rating: 3.3 (27 Ratings)??5 Grabs Today. 2134 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the C BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 6, 2010

Syukur Alhamdulillah Penggunaan Kalimah ALLAH Di Tangguhkan


Penggunaan kalimah Allah ditangguhkan demi kepentingan negara

KUALA LUMPUR 5 Jan. - Mahkamah Tinggi hari ini menangguhkan pelaksanaan perintah yang membenarkan penerbitan `Herald - The Catholic Weekly’ menggunakan perkataan `Allah’ berikutan persetujuan pihak-pihak terlibat demi kepentingan negara. - Utusan
Syukur Alhamdulillah.Inilah yang kita mahukan dan berharap keputusan ini akan kekal untuk selama-lamanya.Tahniah juga kepada orang-orang beragama islam yang tanpa mengira fahaman politik bersatu untuk menentang pengunaan kalimah ALLAH ini oleh orang bukan islam.Walaupun ada juga dari pihak pembangkang yang menyokong penggunaan kalimah ini tetapi ianya hanya segelintir demi keuntungan politik dan mendapat sokongan golongan orang bukan islam terhadap beliau.Marilah kita semua terus bersatu kerana kita mahukan supaya umat islam terus kuat dan tidak berpecah belah yang akan merugikan kita semua.

2 comments:

Admin CCZ said...

Mahfuz nak cakap apa pulak lagenda?

YANG GAMBI said...

Salam Lagenda, syukur Alhamdulillah...... itulah kata-kata yang dapat kawan lahirkan.